Hopp til hovedinnhold Hopp til søkeboks Hopp over båndkommandoer Logg på

​​​​​​​​​​Kommunevåpen​​​​​ Følg oss på FacebookStikkord A-Å  | Turistinfo ​​​​ ​​ ​​​

AAANormalvisningKontrastvisning Nettstedkart
Norske sider
Engelske sider

Brukerundersøkelse på NAV

Publisert: 09.10.2014 10:03:17
Hva mener du? NAV ønsker å tilby enda bedre tjenester og gjennomfører derfor en spørreundersøkelse blant sine brukere de neste par ukene.

​Fra mandag 13. oktober er det klart for årets personbrukerundersøkelse på NAV-kontorene i fylket. Tilsammen skal Hedmark sørge for å få tilbakemeldinger fra ca 2.000 personer.

I undersøkelsen ber NAV om at de som besøker NAV-kontor de neste 14 dagene, om å gi sine tilbakemeldinger på blant annet service. På denne måten kan NAV få nyttige tilbakemeldinger på hvordan tjenesten fungerer i kommunen.

Undersøkelsen gjennomføres i en 14-dagersperiode i tidsrommet 13. til 24.oktober. De som besøker NAV-kontoret i denne perioden vil bli spurt om å svare på et elektronisk spørreskjema, med 10-12 hovedspørsmål. Disse spørsmålene handler om alt fra årsaken til at man oppsøker NAV-kontoret til hvordan man vurderer servicen hos NAV, og hva man fikk bistand til.

Den lokale brukerundersøkelsen er et viktig bidrag til at NAV kan utvikle sine tjenester overfor brukerne.

Sist oppdatert: 29.09.2015 08:35:27
 
Stor-Elvdal kommune - tlf 62 46 46 00 - postmottak@stor-elvdal.kommune.no - Postboks 85, 2481 Koppang
organisasjonsnummer 964 948 887 - kommunenummer 0430 - bankkontonummer 1850 07 20073
 
Ansvarlig redaktør: Rådmann - Nettredaktør: Tore Sandberg