Servicekontor på biblioteket og nye besøksadresser

Vi minner om at kommunens treffpunkt for publikum og servicekontor er på biblioteket. Våre medarbeidere vil svare på spørsmål og hjelpe til med det du måtte lure på.

Trenger du å kontakte Stor-Elvdal kommune? Se hvordan her. Kontaktinformasjon til saksbehandlere finner du enklest her på våre hjemmesider

Ny besøksadresse for enhet forvaltning

Enhet forvaltning har flyttet inn i nye lokaler i 2.etg. ved Besøkssenteret. Enheten dekker byggesak, plan, kart og oppmåling, eiendomsskatt, jordbruk og skogbruk. Kontaktinformasjon finner du her.

Fortsatt stengte dører på Myrvang

Dørene skulle i utgangspunktet åpnes 1. desember, men i påvente av en løsning på sikkerhetmessige utfordringer holdes dørene fortsatt lukket. Det arbeides med løsninger og vi håper å kunne åpne dørene snart.