Takk for deltagelsen i spørreundersøkelse

Erfaringer med fastlegen og fastlegekontoret

Spørreundersøkelsen Erfaringer med fastlegen og fastlegekontoret er et utvalg spørsmål basert på FOLKEHELSEINSTITUTTET sin rapport brukeropplevd kvalitet (Pasopp-rapport nr. 2019: 1 Pasienterfaringer med fastlegen og fastlegekontoret i 2018/19).

Undersøkelsen var åpen i perioden 7. februar 2023 til og med 27. februar 2023.

Spørreundersøkelsen er anonym og kan ikke lastes opp eller samle inn persondata.

Formålet var å kartlegge oppfatningen vedrørende tilgjengelighet av kommunen sin legetjeneste, organiseringen av kommunen sin legetjeneste, oppfatningen av koordinering og samarbeid med andre instanser vedrørende den enkeltes helseutfordringer.

Spørreundersøkelsen var tilgjengelig i papirformat, for de som ikke hadde mulighet til å besvare spørreundersøkelsen elektronisk. Papirformatet kunne fås ved henvendelse til legekontoret.

Det kom inn 86 besvarelser. Dette er vi svært fornøyd med. Tusen takk til alle som ga av sin tid for å gi oss svært nyttige grunnlagsdata. Grunnlagsdataene vil være veldig nyttig i et kontinuerlig forbedringsarbeid.