Hva skjer i Stor-Elvdal

Lurer du hva som foregår i var langstrakte kommune? Her har vi samlet lenker til oversiktene over arrangementer og faste aktiviteter. Bruk knappene over for å gå til de forskjellige sidene.

Meld inn et arrangement

Er du arrangør og vil at arrangementet skal vises frem i våre kanaler er du hjertelig velkommen til å melde inn arrangementet ved å bruke skjemaet du finner her.

Lag og foreninger

Er du leder i et lag eller en forening? Da kan du registrere deg i vårt system og selv legge inn aktiviteter og arrangementer i kalenderen på kommunens hjemmeside. Gå til portal for lag og foreninger her.

Kulturnytt på papir

Har du et arrangement du vil promotere. Send mail til kulturnytt@stor-elvdal.kommune.no Frist for å bli med i neste nummer er den 20. i måneden,

Kulturnytt på facebook

Ønsker du å vise frem arrangementet ditt på facebook? Legg til www.facebook.com/sekulturnytt som medarrangør, så havner det i oversikten.