Meråpent ute av drift

Stor-Elvdal hovedbibliotek opplever tekniske problemer med Meråpent.

Feiring av nasjonaldagen 17. mai

Program for dagen for Koppang sentrum og Nystu Trønnes. Serveringsstedene våre inviterer til 17.maifest med flotte menyer

Tiltaksplan for villrein i Rondane

Statsforvalteren i Innlandet starter opp med utarbeiding av tiltaksplaner for Rondane. Statsforvalteren og Stor-Elvdal kommune inviterer alle interesserte og berørte til å komme med innspill til tiltak som kan bedre forholdene for villrein i Rondane nord og Rondane sør villreinområder.

SMS-varsling fra Stor-Elvdal kommune

Stor-Elvdal kommune bytter leverandør av varslingssystem til Gemini Varsling. Med dette systemet kan vi raskt varsle de det gjelder ved behov, ut fra gateadresser. Gemini Varsling varsler via SMS, e-post og talemelding til fasttelefon.

Markering av frigjøringsdagen og den nasjonale veterandagen 8. mai i Stor-Elvdal

Norges frigjøringsdag og den nasjonale veterandagen vil bli markert fra Kirkenes i nord til Lindesnes i sør.

Dialogkonferansen - 25.04.2023

Dialogkonferanse med fokus på økonomi og fremtidige tiltak.

Vi søker oppdragstakere til fellingslag for store rovdyr

Stor-Elvdal kommune har oppnevnt eget fellingslag som benyttes i tilfeller der det iverksettes skadefellingsforsøk på bakgrunn av rovviltskader.

Feiing i 2023

Det skal feies på Koppang, Atna og Østsida ned til Stai i 2023.

Nye vedtekter og retningslinjer for Kraftfond og Næringsfond

Stor-Elvdal kommunestyret vedtok 15.mars 2023 i sak 23/12 nye vedtekter og retningslinjer for Kraftfond og Næringsfond

Nils Kvilvang ansatt som ny kommunedirektør

Nils Kvilvang ble av et enstemmig kommunestyre ansatt som ny kommunedirektør i Stor-Elvdal kommune. Kvilvang var innstilt til jobben av et samstemmig ansettelsesutvalg. Ny kommunedirektør starter i jobben senest 1. august.