Servicekontor på biblioteket og nye besøksadresser

Vi minner om at kommunens treffpunkt for publikum og servicekontor er på biblioteket. Våre medarbeidere vil svare på spørsmål og hjelpe til med det du måtte lure på.

Førjulskonsert i Storstua

Velkommen til en storstilt festdag med julekonserter og en oppsummering av de to siste årene i ord, toner og bilder!

Kulturnytt for desember 2022

En oversikt over arrangementer og møteplasser i kommunen.

Teaterforestilling i Storstua

Teater Innlandet ønsker velkommen til teaterforestillingen Før jeg glemmer at jeg elsker deg: jeg elsker deg.

Julegrantenning i Koppang

Fredag 25. november skal julegrana tennes i Koppang sentrum.

Kan du utføre reseptbestilling via nett eller mobil?

Bruker du faste medisiner og snart trenger å fornye resepten? Kan du sende forespørsel i Pasientsky?

SR produkter feirer 30 år

SR produkter er 30 år og inviterer til åpen dag i forbindelse med jubileet.

Økonomiplan 2023-2026 med årsbudsjett 2023

Økonomiplanen 2023-2026 med årsbudsjett 2023 er kommunedirektørens innstilling til formannskapet. Etter formannskapets behandling 23.november legges Økonomiplanen 2023-2026 med årsbudsjett 2023 ut på høring frem til kommunestyret skal behandle saken 14.desember.

Kulturnytt for november 2022

En oversikt over arrangementer og møteplasser i kommunen.

Egenberedskapsuka 2022

Førstkommende tirsdag (1. nov) er din egenberedskap i fokus i Stor-Elvdal kommune. Sivilforsvaret kommer for å sette opp sitt telt på parkeringsplassen mellom Besøkssenteret og Sport 1. Det kommer også flere aktører som politiet, ambulansen, bygdekvinnelaget med flere.