Beredskapsdag i Koppang sentrum

Torsdag 02.11 12:00-17:00 inviterer Stor-Elvdal kommune, Bygdekvinnelaget, sivilforsvaret og nødetatene til beredskapsdag i Koppang sentrum.

Pop-up bibliotek

Biblioteket har alt besøkt Evenstad, voksenopplæringen og kafé Glopheim. Hvor går ferden videre?

NAV Stor-Elvdal er åpent for avtalte møter

Fra 23. oktober er NAV-kontoret i Stor-Elvdal igjen åpent for avtalte samtaler med brukere som har behov for det. På grunn av ombygging har det en periode kun vært mulig å få veiledning, informasjon og ha dialog med NAV på telefon og gjennom chat-løsninger.

TV-aksjonen 2023

Årets viktigste dugnad er rett rundt hjørnet. TV-aksjonen NRK i år går til Redd Barna - La barn leve i fred.

Sollia barnehage trenger tilkallingsvikarer

Tilskudd til inkludering av barn og unge 2024

Offentlige instanser, frivillige organisasjoner og private aktører kan søke om tilskudd til aktiviteter rettet mot barn og unge som av ulike grunner står i fare for å havne i utenforskap.

Vi trenger å høre til #lagplass

Å føle tilhørighet er et grunnleggende behov. Det er følelsen av å være en ønsket del av et fellesskap hvor du blir respektert, sett og forstått som den du er. Å omgi oss med mennesker som tåler følelsene våre, virker beskyttende mot langvarig stress og angst. Det kan også redusere risikoen for følelsesflukt gjennom for eksempel rus eller isolasjon. Flere studier peker også på at tilhørighet på arbeidsplassen har mer å si for trivselen enn både lønn og anerkjennelse.

Ledig stilling som daglig leder for SØIPR

Daglig leder for Sør-Østerdal interkommunalt politisk råd (SØIPR) går av med AFP. Vi søker nå hans etterfølger. Vi søker deg som har et brennende engasjement for denne regionen. Du trigges av å utvikle og skape resultater. Du er supergod på samspill, og få folk til å trekke i samme retning. Du vil få hele Sør-Østerdalen som arbeidsplass og ha en sentral rolle i prosessen med å utvikle samarbeidet i regionen. Du vil være en pådriver og et knutepunkt for politikere og administrasjonene i kommunene i regionen. Samhandling med næringsliv og øvrig samfunnsliv blir også viktig og sentralt.

Velkommen til LoggINN - ungdomskonferansen 2023!

LoggINN arrangeres på Gjøvik 22.–23. november 2023. Konferansen er gratis for ungdom mellom 15 og 21 år. Meld deg på nå!

Influensavaksinering 2023/2024

Det nærmer seg tid for influensavaksinering igjen. Vaksineringen foregår på Storstua. Les mer om hvem som bør vaksinere seg.