Stengte gjenvinningsstasjoner

I morgen 7.2. er fire gjenvinningsstasjoner stengt pga. et internt kurs for ansatte.  Dette gjelder Røros, Os, Alvdal og Koppang gjenvinningsstasjon.

Innbyggerkaffe, våren 2024

Har du spørsmål du ønsker svar på, eller har du lyst til å bli bedre kjent med de som representerer og jobber for kommunen vår?

Sterk vind i fjellområdene

Det neste døgnet er det meldt sterk vind, oppe i sterk storm i kastene i fjellområdene i kommunen.

Åpent folkemøte om felles Sti- og løypeplan for Sølnkletten

Sølnkletten er utpekt som ett av ti nasjonale villreinområder, dvs. et villreinområde som anses som særlig viktig. Kommunene Alvdal, Folldal, Rendalen og Stor-Elvdal har arealer innenfor Sølnkletten villreinområde.

Kommunelaget vant storturnering

Årets bedriftsturnering i innebandy ble avholdt i Storstua fredag 26. januar. Hele 11 lag var påmeldt. Fjorårsvinner Byggmester Ulvmoen stod som arrangør.

Stiftelsesmøte, Nasjonalforeningen Stor-Elvdal demensforening

Kultursalen i Storstua var godt besøkt da Nasjonalforeningen Stor-Elvdal demensforening ble stiftet den 23.01.2024. Foreningen tar nå fatt på den viktige jobben det er å være interesseorganisasjon for personer med demens og deres pårørende.

Endringer i kulturtilbudet 2024

Det nye året er godt i gang, med mye å se fram til enten en trives best utendørs eller inne med en bok, notehefte eller strikkepinner. Mange er også brukere av kommunens kulturtilbud og lokalene i Storstua, Aktivitetshuset og biblioteket.

Besøk av statsforvalter Knut Storberget

Statsforvalteren i Innlandet er på en reise rundt i alle Innlandets kommuner. Stor-Elvdal var kommunebesøk nummer 30.

Løypetilskudd 2024

Nå kan du søke om løypetiskudd. Søknadsfrist 05.02.24

Pass-bussen kommer til Koppang 21/3-2024

Politiets tjenester knyttet til pass og ID-kort.